לאילו עסקים כדאי לפתוח אתר עם שופינג מקוון?

אתר המאפשר שופינג מקוון עשוי להגדיל משמעותית את המכירות בעסק

בתקופה שבה רכישה באינטרנט היא פעולה שכמעט כל אדם עושה, קנייה של מוצרים ברשת הופכת גם היא למגוונת הרבה יותר מאשר בעבר. מוצרים שהיו מוצעים למכירה אך ורק בחנויות פיזיות, ניתנים כיום לרכישה מקוונת מחנויות און ליין באתרים ישראליים ובינלאומיים, מה שמקל מאוד על חייהם של אנשים בכל רחבי העולם. למרות הפופולריות הגדולה של אופן הרכישה הווירטואלי, עדיין ישנם לא מעט בעלי עסקים שנדמה שחוששים מהטכנולוגיה ובוחרים לתפעל חנות פיזית בלבד, אשר גורמת להם "לדרוך במקום" בהיבט של הצמיחה העסקית. לאותם מנהלים כדאי להבין, שהקמת אתר עסקי המציע שופינג מקוון –למעשה יכולה להגדיל משמעותית את הרווחים של העסק.

מהו שופינג מקוון ולאילו גולשים הוא יתאים?

קניות און ליין הפכו לפופולריות כבר לפני מספר שנים, אך בתחילת דרכן הן נחשבו ל"שייכות למבינים במחשבים בלבד", כאלה שעסוקים ברשתות החברתיות ובאופן כללי – מדובר היה בסוג של טרנד לצעירים. כיום מרבית האנשים בעולם כבר גולשים באינטרנט ולכן רכישה דרך חנות אינטרנטית היא פעולה יום יומית, אשר גם נערים בתיכון וגם אנשים מבוגרים מאוד, מבצעים על בסיס קבוע. העובדה כי מדובר בחלק בלתי נפרד מהחיים, למעשה הופכת את הכדאיות של בניית חנות וירטואלית לרלוונטית עבור עסקים מכל הסוגים – פשוט כי לכל אתר כזה המכיל אפשרות לשופינג מקוון, תהיה דרישה.

מדוע כל עסק צריך אתר אינטרנט משלו?

בנייה של נוכחות דיגיטלית משמעותית היא כבר צורך קיומי לעסקים בעולם של היום, שבו תקשורת בסיסית נעשית באמצעים טכנולוגיים וגלישה באינטרנט היא פעולה "אגבית" כמעט. ללא אתר אינטרנט שממוקם יחסית גבוה בסולם הדירוג של גוגל, קשה יהיה מאוד לעסקים לקבל את החשיפה המירבית שלהם והם עלולים "להיתקע" במקום, מבחינת היקף הלקוחות אשר יתבסס על מי שמגיע לחנות הפיזית בלבד. הקמת אתר עסקי מסייעת רבות הן לחשיפה של העסק עצמו ולמשיכת לקוחות לחנות הפיזית, כמו גם להגדלה מתמשכת של קהל הגולשים, אשר בסופו של דבר מתבטאת גם במכירות. אתר אינטרנט של עסק, בין אם הוא מכיל חנות מקוונת ובין אם לא, בכל מקרה מהוו חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק והפרסום והוא גורם חשוב להעלאת ההכנסות.

איך ניתן להגדיל את החשיפה של האתר העסקי לגולשים?

פנייה אל חברה לבניית אתרים שתיצור עבורכם חנות וירטואלית המותאמת בדיוק לצרכי העסק, היא השלב הראשון. לאחר מכן, חשוב לעשות פעולות לקידום של האתר בגוגל, כאשר ניתן לבחור בקידום ממומן, לבין קידום אורגני – או כמובן לשלב בין שניהם. במקביל, כדאי לפתח קהילות ברשתות החברתיות ולייצר גם בעזרתן מכירות, על ידי השראת תחושה של שייכות בין הגולשים לעסק, המהווה גורם אפקטיבי להנעת גולשים ולקידום מכירות. שיפור ועדכון האתר הוא תמיד אפשרי, כך שבכל עת תוכלו לעשות מעשה שישפר את הדירוג שלו מול המתחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *